Under veckan som kommer så sänder Stjerneskolans elever ett egenproducerat radioprogram som heter ”Psycho – film, psykologi och mänskligt beteende”. under beteckning Stjerneskolans elevradio.Programmet sänds två gånger och det blir 2/6 2026 kl. 13.00 första sändningen och 3/6 2026 kl.20.00 andra sändningen.
